- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 1
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1110641871040020510
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag skriver i krim chatten med några från mitt gäng och så ser jag någon som heter "samme" tror inte att det är riktiga och vi börjar skriva med han sedan skickar jag en gif på samme och han börjar tagga mods och skriva saker som "sluta mobbas" jag inser att det var dumt men tror fortfarande inte att det är riktiga samme utan att han bara skämtar. Jag blir bannad ur krim dcn av staffen hassehasselnöt som inte längre är kvar på servern, Jag hoppar support och försöker förklara mig men staffen börjar iställewt hetsa mot mig och skrika i support för att jag gjorde som jag gjorde. Förstår att det inte är otiltligt men det är överdrivet då jag fick 30 dagar ban 25 poäng indrgaen krim redlist 30 dagar och prisökning på 600kr.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Anser inte att den var ogiltlig, Anser att återgärderna var otiltliga
Har du bevis som stödjer din överklagan? Finns på portalen.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1110641871040020510
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag skriver i krim chatten med några från mitt gäng och så ser jag någon som heter "samme" tror inte att det är riktiga och vi börjar skriva med han sedan skickar jag en gif på samme och han börjar tagga mods och skriva saker som "sluta mobbas" jag inser att det var dumt men tror fortfarande inte att det är riktiga samme utan att han bara skämtar. Jag blir bannad ur krim dcn av staffen hassehasselnöt som inte längre är kvar på servern, Jag hoppar support och försöker förklara mig men staffen börjar iställewt hetsa mot mig och skrika i support för att jag gjorde som jag gjorde. Förstår att det inte är otiltligt men det är överdrivet då jag fick 30 dagar ban 25 poäng indrgaen krim redlist 30 dagar och prisökning på 600kr.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Anser inte att den var ogiltlig, Anser att återgärderna var otiltliga
Har du bevis som stödjer din överklagan? Finns på portalen.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja