Nekad Tomten42 | Ban Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tomten42

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198949168304/

Ditt Hex-ID: steam:11000013af174b0

Vad är din discord tagg? tomten#0644

Vem var det som bannade dig? Philip320 (endast 320 ska svara)

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: ban bild 2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att de banna mig för att jag valde att lägga ut ett skott montage på youtube för nästan 1 år sedan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att jag tröttnade på att rpa i slutet av oktober förra året. Sedan ett par månader senare gick jag in på unive med några gamla kompisar från unive som också hade slutat. Vi visade upp lite olika klipps från när vi spelade allt från roliga klipps till skott klipps. Och i samband med snacket om unive bestämde jag mig för att göra ett skott montage och sedan la upp det på youtube. Vilket var ett hastigt beslut och fruktansvärt pinsamt. Redan dagen efter så ångrade jag att jag la ut unive montaget. så jag valde att ta bort det. Men då hade jag redan blivit bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Min ban var korrekt och jag förstår varför ni valde att banna mig eftersom jag bröt emot en tydligregel som jag vet att ni har tagit upp mycket under den tiden. Jag visste att ni hade pratat mycket också om att man skulle banna hårt och få bort de som inte bidrar med något bra till serven. Vilket jag inte gjorde under denna perioden. Detta var väldigt dumt av mig och jag ångrar mig hur mycket som helst nu i efterhand när jag ser på univestreamers som visar hur roligt det var att rpa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 6 gånger tidigare under 3 års period av aktivt rpande. De flesta banns jag har var under tiden jag började med rp och var ny till rp. Alltså har jag varit noga med att inte bryta emot regler och jag vet inte vad som hände. De flesta av mina banns är att jag har powergamat och lallat. Men som sagt var detta när jag var ny till rp. Jag har aldrig blivit banand för samma sak mer än gång på grund utav att jag lär mig av mina banns och inte gör om det igen. Detta är något jag kommer jag göra med denna ban om jag nu skulle bli unbannad. Alltså kommer jag ta detta som en erfarenhet. Jag vill även tillägga att jag tidigare har en felaktig perma ban i min ban historik.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade jag fått göra det annorlunda nu i efterhand hade jag definitivt tänkt på vad konsekvenserna blir. Konsekvenserna blir ju i detta fall att jag blir bannad och förlorar alla mina roller men främst att jag visar upp en dålig sida för servern vilket kan påverka er staffs mycket. När jag visade upp den dåliga sidan av unive gör det att nya spelare får fel bild utav serven, de tror att det är en server där det bara är att åka runt i en bil och skjuta vilket det absolut inte är. En negativfaktor de bidrar till är att andra servrar tror att unive är en skott server vilket gör att unive får ett dåligt rykte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig otroligt mycket efter min ban. Personligen har jag främst lärt mig att man ska tänka igenom sina beslut och tänka på vad konsekvenserna kan bli. Jag har också lärt mig att man inte ska ta för hastiga beslut vilket jag var bra på under den perioden. Och efter bannen har jag lärt mig de vilket har gjort att det har blivit mindre utav detta. Skulle jag nu få en absolut sista chans på unive LOVAR jag att ni aldrig kommer behöva vara oroliga för att det ska hända något liknande eller att jag ska göra något annat regelbrott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka