Nekad Tomten' | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tomten'

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? jackiboy0093

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2009

Berätta om din karaktär. Lucas Jönsonligan föddes på Karolinska sjukhuset i Stockholm och han har haft en bra uppväxt då han har det lätt i skolan inga svårigheter i skolan ingen har något emot honom då han har en riktigt snäll kille som är väldigt omtänksam och bryr sig om alla och vill ingen illa. Men det ända som han har haft svårt i skolan med är att sitta till på lektionerna men det var inte så lång stund han hade svårt med det för att det förbättrades efter några månader, för att just då vid det tillfället så kollade dom mycket på film och läste mycket böcker och det tyckte inte han var så kul för att han ville göra något hela tiden. Men det som var lite konstigt med han som dom inte andra gillade var att han gillade att plugga och göra prov. Han har länge velat bli ambulans för att hjälpa folk i samhället, hans mamma heter Lisa och hon är en väldigt snäll person som älskar sitt barn Edvin, han är ensam barn. Hans mamma jobbar som Sjuksköterska och hon tipsar hennes son att bli det då man hjälper samhället mycket så att mindre dör. Hans pappa han jobbar som Polis, och det vill Lucas tvärtemot bli. Lucas ser alltså fram emot det kriminella livet!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag e kunnig inom rp och har kört rp ett tag och varit både medlem på många andra olika servrar. Jag kommer också bidra till mycket bra RP och mogen RP. Jag kommer därmed bidra till rolig RP och inte förstöra för andra. Jag kan alla regler och kommer hålla mig inom de så att servern får en så bra RP som möjligt. Jag kommer ta rpn väldigt seriöst och kommer inte lalla runt. Jag vill mest av allt bidra med suntförnuft och den sociala rp biten

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för powergaming2 som innebär (makt och pengar). Alltså tex. Det är ett scenerio där du dör av dina motståndare eller så, då kan du inte bara deppa ihop och klaga eller kasta skit på alla andra i ooc eller support utan du ska kunna ta sceanriot och vara glad för motståndarnas skull!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes Suntförnuft: Du ska ha ett logiskt och realistiskt tänkande i ditt rp-ande för mera verklighets troligt Powergaiming 1: Rpa på dina skador som tex i en krock med en bil, då måste du rpa med /me avsvimmad eller nått liknande. Powergaiming 2: Att du spelar för makt o pengar som ej tolereras på unive . Powergaiming 3: Emote abuse, tex ta droger snabbare samt skjutningar o saker at du använder emotes så att du dodchar liksom !

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Som sagt har jag vart medlem flera gånger på olika servrar och jag har även vart medlem på flertals servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka