Accepterad Tomten | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tomten

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Användarnamn: Tomten

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199043343981/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Snartklar

Vad är din discord tagg? SNarKlar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Id peek inte snacka kriminellt på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de vet att man inte får snacka kriminellt på gz och att man inte får id peeka och att de tyckte jag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det va såhär några grabbar sa till mig komma gunilla jag gick dit för jag skulle vara med något rån så vi sa bara att vi skulle göra det osv o ingen hörde oss förutom vår vän som är falk. Jag hade ingen aning att man inte får snacka kriminellt på gz hade ingen aning o ber om ursäkt för de ja ggjorde o de kommer aldrig hända igen om jag nu blir unbannad. ber om ursäkt för jag snacka krimnell på gz.och så rpa vi som att det va en fluga vid oss då det va en admin så sa vi att de va en fluga. Då vi också gjorde fel men vi har som sagt lärt oss nu osv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De har jo rätt då jag gjorde fel och staffsen gjorde rätt så man inte får göra det och har lärt mig en läxa nu.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. båda var felaktig ban o en va där jag lalla lite för mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte lallat lika mycket som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp har lät mig en läxa

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Banöverklagande Arkiv
Hoppas du förstår vad du gjorde fel och istället har lärt dig något utav din ban

Tillbaka