Accepterad Tomten`_ | Medlem ansökning [Rraayce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tomten`_

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? realtomten

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2010

Berätta om din karaktär. Kevin Hilmersson är född 2001-6-21 i stockholm på karolinska sjukhuset. Som liten var han snäll och busig han hade två vänner som hette Tore och Sebastian dom vare snälla dom ochså. Men Tores bror satt på kriminalvården För han hade misshandlat sin lilbror Tore och säljet droger. Men Tore vare rädd över att hans bror skulle komma ute igen. En lördag så sov Tore och Kevin över dom skulle gå och lägga sig. men då sa Tore att
- Jag måste gå på toa
- Ja gör det sa jag
Men när han hade gått så hörde jag en fönster gick sönder och att Tore Ropa efter hjälp.
Min förädrar sprang men då var Tore borta. Vi visste inte vad vi skulle göra jag vart så ledsen. När han var borta.

7 år efter

Jag håller på att leta efter Tore men har ej hitta nåt en. Men just nu väntar han på polisens hjälp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och seriös rp då jag kommer försöka hitta ett wl jobb till början och rpa roligt men Och så kommer jag försöka gör rpn bättre Men vi får se i framtiden vad som händer!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? et innebär att du/din part bara vill vinna scenariot. Ifall du förlorar ett scenario så blir du arg. Det är fel. Du ska bli glad för motpartens/andra partens skull att dem vann. Ifall du är ego och tråkig kan det ju då bli pgm.2

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? yes RDM=random deth match, när du dödar någon utan ett grunlägande cinariom RDM= är ifall du ska döda någon som måste man ha en andlednig för att du dödar eller sjuter VDM= vehicle deth match, man får inte köra på någon med ett fordonutan någon anledning Copbait=man vill ha någon uppmärksamhet av en polis, tex drifta framför polisen,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kommer vara aktiv

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka