Nekad Tomten`_ | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tomten`_

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? jacky010609

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Milton Holmberg född 1993-10-21 Han hadde jätte bra betyg bra hem och föreldrar. Men inga vänner i skolan så han satt ba på en bänk. En dag kom det en man som satt sig där och börja prata med han. Nästa dag kom det en till samma person men den dagen förljde Milton med han. Det var det dåligast gan kunnde gjort för. Han börja hjälpa den här mannen och lämna packet hit och ditt och fick lite pengar. Han hade ingen anninng om vad det var i ett packet. Men han sa till säg själv att måste kolla vad som va i och då hita han en pistol. Då kasta han packet och kom aldrig till backa till mannen men en dag fick han ett msm av ett nummer han inte hade där det ståg jag kommer hitta dig och då blir det inte roligt. Så nu måste han hita ett gäng och vapen som kan skydda han

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag e kunnig inom rp och har kört rp ett tag och varit både medlem och staff på många andra servrar. Jag kommer också bidra till mycket noga RP och mogen RP. Jag kommer också bidra till rolig RP och inte förstöra för andra. Jag kan alla regler och kommer hålla mig inom de så att servern får en så bra RP som möjligt. Jag kommer ta rpn väldigt seriöst och kommer inte lalla runt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna själv i ett scenario och att båda ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming 1 Att man ej rpar på sina skador tp om polisen pittar dig och du åker in i ett träd så i vekligen skulle inte du kunna för du har ont samma ska ingame rpa att du är i verkligen och att det gör ont Powegaming 2 Makt och pengar Asså att du har oendligt med pengar och äger allt och alla

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad
Anledning:
Ditt discord konto måste vara minst 3 månader gammalt

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka