Nekad Tomten#9109 | Ban överklagan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tomten#9109

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
3
Användarnamn: Tomten#9109

Länk till din steam profil: Kan inte skicka länk men heter Snarklar

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Snartklar

Vad är din discord tagg? Tomten#9109

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bete dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning det va en kille som lalla som va staff så trodde jag kunde lalla med också imed han lalla med mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille som ha staff börja lalla med mig ingame osv o va allmänt skön sen när jag också skulle lalla fick jag ban för bete dig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte vi båda lalla jo egentligen men aja han kanske tyckte så vet inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Felaktig ban två gånger då jag tydligen va med på ett rån när jag va ny på servern o sen campa i gäng hus när de inte va jag osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Snacka med staffem

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kommer lära mig att inte lalla tillbaka

Har du läst våra regler? Ja

När Pedro var i bilfirman och sa att han skulle sparka dig börja du säga massa fula ord och då banna jag dig. Du förtjänar den bannen och du kommer att få sitta ut den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka