Accepterad tompanostyle | Whitelist ansökning (Leon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tompanostyle

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: tompanostyle

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198080959707/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tom Sivén

Vad är ditt discord namn? Sully#6295

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär består av en kille som heter Musti Mansour och han är en 23 år gammal som kommer ifrån Gottsuda och har stort intresse med allt inom fordon och har jobbat som mekaniker sen han gick ut gymnasiet och jobbat helger på min pappas bilverkstad. Jag gillar att vara ute sent på nätterna med mina bröder och göra lite hyss och dra in lite svarta pengar som vi lägger på klubbarna och våra bilar (tjejerna får man inte glömma) samt bara ta det lugnt i centrum med grabbarna.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har mycket erfarenhet inom RP och vill verkligen vara delaktig i att fortsätta utveckla servern med er som spelare och göra den till en så bra RP server som det bara kan gå!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Den här servern enligt mig är den bästa som finns där ute, efter jag spelat denna servern så skulle jag aldrig kunna spela på en annan. Samt söka whitelistade jobb i framtiden!

Hur många timmar har du på FiveM? 320+ Timmar

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner spelar på den och sa att jag borde testa, aldrig återvänt till någon annan server sen dess.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, jag tog en bil i greenzone men blev unbannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka