Nekad Tomn1 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot WJLK

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-lisas chef

Vad heter du IRL? Elliot

Vad heter du på discord? Elliot WLJK#0001

Hur gammal är du? 14år 2007

Hur många timmar har du på Fivem? Just nu har jag 185

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har jobbat som bilförsäljare på marja-lisas innan och nu när dom söker en ny chef tänkte jag att man kan prova att bli chef där nu ist om jag inte får jobbet jobbar jag kvar på mekonomen som personal ansvarig och tycker att jag borde bli chef jag har goda kunskaper inom chef jobb och hur man driver en bra bilfirma och en bra sammarbets nät och hur man bygger upp ett bra jobb team och kan hantera stress och press ganska bra om jag får säga de själv

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jobbat på Marja lisas som erfaren bilförjäljare och mekaniker just nu på mekonomen jobbade några veckor på marja lisas och sen lämna jag mitt jobb sen sökte jag till polis men som inte blev av men då blev de mekonomen

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Pelle nilsson är Född 1998-10-04 väldigt bestämd saab ägare gillar inte och träffa nytt folk hänger med sina vänner på hamnen och står och snackar skit och min karaktär jobbar som reporetr har gjort sen jag kom till staden och forfarande inte lärt mig staden än men på god väg är trevlig mot de flesta väldigt ut satt i stan är väldigt intreserad av svenska och tyska bilmärken och min karaktär är från sverige och lite dansk talar flytande svenska jobbar på mekonomen just nu och har tidigare jobbat på marja lisas och va på väg in på polis skolan men de blev inte av

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar 15-21
Helger 09-23

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp de skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Senast ändrad:
-rep Tycker du borde utveckla lite mer på de flesta frågorna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka