Ej Antagen Tommy majid | Chef-jobb ansökan [Skyclub] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tommy majid

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Sky Club

Vad heter du i verkligheten? Melker

Vad är ditt användarnamn på discord? Moglan0185

Ange ditt födelsedatum: 19 Juli 2007

När fick du medlemskap på Unive? 18 februari

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare jobbat på Vanilla Unicorn som bartender och har bra koll på hur det funkar i klubbmiljö. Jag har jobbat mycket med service, hanterat stressiga kvällar, sett till att gästerna har det bra och hjälpt till att hålla stämningen uppe. Det har också gett mig erfarenhet i att samarbeta med andra i personalen och att ta ansvar när det behövs.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Målet är att vara med och bygga upp Sky Club till att bli en av de mest populära klubbarna i stan. Jag vill bidra med idéer för event, skapa en bra arbetsmiljö för personalen och se till att gästerna alltid får en minnesvärd kväll. Jag är inte ute efter att bara “vara chef” – jag vill verkligen lägga ner tid och engagemang i att utveckla klubben tillsammans med resten av teamet.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, jag är väldigt aktiv och har mycket tid att lägga på jobbet. Jag är inne nästan dagligen och gillar att ta ansvar, speciellt i roller där jag får vara delaktig och påverka saker. Jag kommer vara tillgänglig både för personal och gäster, hålla koll på rutinerna och se till att allt rullar smidigt.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka