Nekad Tommy Adersson | Polismyndigheten Ansökan [LuddeR10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tommy Adersson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 30 December 2007

Vad heter du på discord? TommyUlrta123#5642

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 189

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara aktiv varje dag, iallafall i 2 tim (Om jag är inte borta någonstans)

Vad heter du? Daniel Andersson

Hur gammal är du? 31

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, Som sagt på FiveM har jag nästan 200 tim men sedan har jag spelat många andra sim spel i 7 år och det är vad jag gör om dagarna och det är det jag gillar mest och spela.

Varför vill du bli polis? För att jag tycker det är roligt ex, med roll spelandet och min mamma och pappa jobbar inom de blå (irl) Och har varit min dröm som liten och bli polis. Så det hade varit roligt och kunna vara polis i ett spel som jag gillar mest. Jag har också tittat mycket på YouTube på andra som spelar polis på Unive och jag tycker det ser spännande ut.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att ha de mest roliga och bra senarium. Sedan att hjälpa folk och lösa olika problem och jag tycker det är roligt med lite fler poliser och det verkar behövas. Sen är det också bra för det saker som polisen jobbar med för samhället.

Vad vet du om yrket i helhet? Om jag får säga det själv så vet jag ganska mycket för som sagt min pappa jobbar där och har sett på många serier och har spelat andra simulator-polis spel.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit polis i andra servrar och har spelat andra liknande polis spel.

Hur är du som person? Jag är snäll och har en humor i mig. Och jag gillar också att hjälpa andra

Är det något vi bör veta om dig? Nej, inget speciellt.

Tillbaka