Nekad tomisvirus | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D1stanc3

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 21 November 2005

Vad heter du på discord? D1stanc3#1888

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 50

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer att vara riktigt mycket aktiv nu under sommarlovet sen när gymnaiset börjar igen kommer jag spela typ varje dag.

Vad heter du? Mommo hellgren

Hur gammal är du? 25 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag har gått i simmskola när jag varit minre och efter det simmat mycket ute till havs men även i sjöar och badhus.

Varför vill du bli polis? Många av mina barndomsvänner har dött av gäng kriminaliteten. Detta är ett av mina stora mål att göra något för att sätta stopp för gängkriminaliteten och all annan kriminell handling.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det finns många viktiga egenskaper man behöver som t.ex. tålamod när du jobbar inom ett så viktigt yrke så får du verkligen inte tappa humöret för det kan leda till förhastade slutsatser och handlingar. Du måste även behandla alla med respekt och likadant t.ex. så måste du höra alla historier och allas sida innan du tar slutsatser om vad som har hänt.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att det är ett yrke som jobbar för att hålla samhällen trygga och se till så att allt görs enligt lagen. Vet även att det är väldigt hatat yrke inom t.ex. förorten då mommo växte upp där. Men jag tycker verkligen att dom har en skev syn på poliser då dom bara gör sitt jobb. Vet även att det kan va svårt att jobba som polis med långa skift och tuffa arbetsplatser. Men jag är villig att göra vad som helst för ett tryggare samhälle.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat som polis i Göteborg i 1 år har även gått polishögskolan och pluggat 5 år där.

Hur är du som person? Jag är väldigt lung och målmedveten som person. Jag har bra självkänsla så jag vet vad jag kan och inte inte kan göra. Jag är bra på att hantera stress och får aldrig panik under stressade situationer. Jag tänker ofta på mina medmänniskors bästa. Jag gör alltid det som krävs för att klara mina uppgifter (utan att gå över gränsen).

Är det något vi bör veta om dig? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka