Accepterad tomisvirus | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D1stanc3

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199060819592/

Ditt Hex-ID: 110000141991e88

Vad är din discord tagg? D1stanc3#1888

Vem var det som bannade dig? Tropical

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hoppade in i tjänstebil

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Råkade hoppa in i en securitas bil sen hoppade jag ut direkt och då tacklade en vakt ner mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle bära min kompis till sjukhuset och råkade hoppa in i en securitas bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen vad felaktig då jag råkade hoppa in i en securitas bil och hoppade ut direkt. Eftrer detta tacklade en en securitas kille mig och då skrev jag i ooc. Det var felaktigt från min sida förstår att att det såg ut som att jag bårde sprang ifrån och ville sno bilen men tror ba vi missuppfattade allting då det inte va meningen att hoppa in i bilen utan att jag råkade. Sen sprang jag inte ifrån senariot utan jag skrev i ooc att jag råka så tänkte att vi inte skulle rpa på det. Men som sagt tror ba det va ett stor missförstånd.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kunde inte reglerna så bra så gjorde lite små misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså skulle kunnat lyssna bättre på securitas men hörde inte vad han sa och med tanke på att

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka