Nekad tomethegreat | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tomethegreat

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Användarnamn: tomethegreat

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tomedaskalo/

Vad är din discord tagg? tomce#8673

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Powergaming, Suntförnuft, fearrp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hade batong och chockvapen på mig som jag plockade av en kille som låg död på gatan. Borde varit mer försiktig.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Aldrig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varit mer försiktig med vad jag hade på mig. Samt kanske inte sprungit från polisen. Suntförnuft, men samtidigt är man kriminell så kommer man springa från polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att bli mer försiktig med vad jag plockar på mig

Har du läst våra regler? Ja

Ni behöver inte lyfta min ban. Kommer inte vilja spela på er server mer. Ni framstår som extremt oseriösa när ni bannar folk till höger och vänster.

Ni behöver inte lyfta min ban. Kommer inte vilja spela på er server mer. Ni framstår som extremt oseriösa när ni bannar folk till höger och vänster.
Tack, vi bannar de som inte kan följa våra regler och du är just bannad för brytning mot 3 grundregler. Att du inte förstått att du gjort fel säger ganska mycket att du inte har något här att göra. Det står i reglerna också att man inte får ta upp polisernas vapen. Du har uppenbarligen inte läst reglerna och jag förstår inte hur du kan klanka ner på oss för det. Det är inte direkt vårt problem att du inte kan läsa reglerna innan du spelar och hoppas på att ingen ska "se" eller "bry" sig när du gör fel eller så hoppas du att du endast ska få kick som på alla owhitelistade servrar.

Tack för din Ban Överklagan. Din Ban Överklagan har Nekats.
Tråd flyttas till Ban Överklagande Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka