Nekad Tomazs | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tomazs

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198314527891/

Vad är ditt namn i verkligheten? Limpan

Vad är ditt discord namn? Norbergs#5357

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Har två olika karaktärer som jag brukar försöka känna av i RP nivån, vilken som passar bäst.

Ena heter Ola Kling och är nästan en pensionär närmare 60 år gammal som alltid varit polis. Han är väldigt seriös och profesionell inom sitt yrke. Han har alltid varit gillad av samhället och många gånger blivit hyllad för både sin personlighet samt hans lyckade arbete. Han är en annorlunda människa som ofta har lite svårare att uppfatta vad folk menar. Inte ständigt, men det händer att komplikationer uppstår på grund av Olas missförståelser. Han är riktigt charmig och vare sig det är kriminella människor eller inte så har han alltid blivit uppskattad. Utanför arbetet så är hans personlighet fortfarande densamma, förutom att han inte behöver tänka professionellt i situationer som uppstår, vilket resulterar i att han kan vara en skön människa att umgås med utan brickan på också. Han är väldigt avslappnad och obrydd om folk i sin omgivning på ett ignorant sätt.

Sedan har vi Mehal Oprovo. Detta är en kriminell karaktär som är extremt social och tycker om att hänga med allt och alla. Han är lite av en "junkie" då han lätt fastnar för droger och alkohol. Han är väldigt lätt stressad i situationer och har ingen riktig plan i livet, han lever det som det kommer. Han är åt gatubarns hållet och har alltid ägnat sig främst åt att hänga med andra från gatan då han lättare kan klicka med personerna samt att han lättare kan relatera till dessa. Han är extremt snäll och trevlig mot folk vilket gör att han inte klarar av otrevliga typer. Detta gör att det ofta kan eskalera för honom då han lätt kan bli förbannad och kaxig, men när det väl kommer till att slåss så är han lite av en fegis. Han får ofta stryk och ångrar sina val av ord i efterhand. Hans temperament är alltså inte det bästa, men är det någon som är modigare och större än Mehal så blir han lätt rädd.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har rollspelat på FiveM till och från sedan 2017 och har utvecklats enormt. Har totalt tappat intresset för vapen, bilar och pengar när det kommer till RP och fokuserar därför istället på stora och långa scenarion istället. Har kört dessa 2 karaktärer väldigt länge och har därför utvecklat dom mycket så dom är stabila och kan deras personligheter in och utantill.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har precis sagt upp mig från jobbet och har därför långa tråkiga dagar under tiden jag söker nytt jobb. Har sett att denna server alltid har spelare inne och känner därför att det kan passa. Har även sett på youtube att rollspelet är relativt bra och känner att det kommer nog bli bra.

Hur hittade du Unive? Via YouTube och FiveM server list.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill jättegärna utveckla mina karaktärer ännu mer med tanke på hur mycket folk som spelar. Detta är något jag inte varit med om tidigare vilket gör att jag förmodligen kan utveckla det sociala i mitt RP enormt. Vill jättegärna se vad som finns att erbjuda och se hur stora scenarion som kan skapas.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt försöka uppnå höga RP scenarion och ha riktigt kul!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka