tomaten | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustang

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Användarnamn: tomaten

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad heter du på discord? tomato_hed#8768

Ange ditt födelsedatum 2 September 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? få helgerna kl11 till 11 på kvälen på vekorna kl4 till 11 på kvälen

Vad skulle du göra om du blir staff? om jag blir staff så kommer jag hjälpa folk i support även ha koll inne på serven efter o seriösa spelare som lallar och t.ex folk som rdmar folk, även folk som går runt och powergamar och ha koll på reports jag gillar att ta report för det är skönt att känna att man hjälper serven så den blir bättre och för att få folk att känna att dom tycker att dom kan rpa utan att folk förstör deras rp jag kommer även ha koll efter modare som kan vara inne på serven jag kommer ha koll på t.ex gäng senarios och bankrån även ha koll så folk inte kör som idioter i stan och följer reglerna gällande hur man kör i stan och jag kommer altid vara en person folk kan prata med om dom känner sig kränkta eller lessna på grund av att något har hänt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag skulle bidra med att jag kommer ha koll på reports så folk kan känna sig trygga att rpa inne på serven så att det blir bra social rp även roligt för spelare att rpa jag kommer även ha koll på support så folk får hjälp med det dom behöver hjälp med så dom är nöjda

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? jag har varit staff på tre olika servrar där var det att man tog reports och hade koll i vänta på support och för att hjälpa folk att gilla att spela på serven utan att känna sig uttråkade på grund av att folk lallade hela tiden men jag lämnade dom servrarna för att spela på en stor server som är bra t.ex multistaden som alltid har varit en server där det är roligt att spela på

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har ungefär 400 timmar erfarenheter som staff om man räknar i hop hur länge jag har varit staff på andra servrar

Vad kan du om skripts? jag kan inte skripta men jag kan sitta och leta upp skripts i flera timar

Varför vill du bli staff? jag vill bli staff på grund av att jag vill få folk att känna att det är bra staffs inne på serven som hjälper folk i support även ingame i reports så dom tycker att det är roligt att stanna kvar på multistaden

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon anan server bara multistaden spelar jag på

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? ja jag förstår

För tunn ansökan enligt mig. Du skulle kunnat utveckla lite mer på vissa punkter.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka