Tomas spoky
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198868087015/
Vad är ditt namn i verkligheten? David karlsson
Vad är ditt discord namn? Spokyboi#3199
Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2008
Berätta om din karaktär. min gubbe heter tomas omas båda föräldrar har suttit inne för drog innehav. Tomas älskar bilar, vapen, älskar musik.
han vill verkligen jobba med bilar eller mechanic. han är väldigt snygg och snäll mot folk har aldrig brutit nån lag.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bidra med kärlek och bilar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de har roligast jobb och roligare medborgare.
Hur hittade du Unive? jag sökte på fivem och hittade den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? försöka att ha roligt och leva som vanligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få mitt dröm jobb som falck.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inte för tillfället den servern är nedlagd.
Vad är ditt namn i verkligheten? David karlsson
Vad är ditt discord namn? Spokyboi#3199
Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2008
Berätta om din karaktär. min gubbe heter tomas omas båda föräldrar har suttit inne för drog innehav. Tomas älskar bilar, vapen, älskar musik.
han vill verkligen jobba med bilar eller mechanic. han är väldigt snygg och snäll mot folk har aldrig brutit nån lag.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bidra med kärlek och bilar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de har roligast jobb och roligare medborgare.
Hur hittade du Unive? jag sökte på fivem och hittade den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? försöka att ha roligt och leva som vanligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få mitt dröm jobb som falck.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inte för tillfället den servern är nedlagd.