Nekad Tom | Whitelist ansökning[Papa smurf]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tom

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Användarnamn: Tom

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198258617347/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tom

Vad är ditt discord namn? Tompa#7213

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tom Berg och han är 21 år gammal, han är en singel kille som har två bröder. Han har en liten hörselskada så ibland hör han dåligt. Tom har ett intresse för både bilar och motorcyklar, men han gillar Toyota Supra bäst.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra till en bra RP och jag kommer försöka bli en bra förebild för nya spelare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli en riktig medborgare av Multistaden och kunna hjälpa till med saker som t.ex. Räddningstjänsten. Jag vill också bidra med en bra RP på servern.

Hur många timmar har du på FiveM? 623 Timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag satte på svenska servrar på filtret och sen såg jag eran och den verkade bra så jag gick med!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på en till server men det var ett tag sen. Det är en drifting server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka