Accepterad Tom | Whitelist ansökning [Erkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tom

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Användarnamn: Tom

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198258617347/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tom

Vad är ditt discord namn? Tompa#7213

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tom Berg och han är 21 år gammal och han är 180cm lång. Han har brunt, rakt hår och har en “moppemuche”. Tom är lite hörselskadad vilket gör att man måste tala tydligt. Han är ganska bra på att läsa på läppar. Han är en vältränad och smart kille som har ett intresse för bilar och motorcyklar.
Han har en bror som han har varit med hela sitt liv på grund av att deras föräldrar dog i en bilolycka när dom var 15. Det har alltid varit dom två mot världen. Tom har alltid gillat att köra snabbt med både bil och motorcyklar och när han var liten, redan från 8 års ålder, så snodde han och hans brorsa Sebastian Berg ibland motorcyklar när ingen såg. Dom åkte fast nästan jämt så deras stackars mamma blev arg på dom nästan hela tiden. Idag önskar han att han inte hade retat upp sin mamma så ofta.
Tom skaffade ett jobb som bilmekaniker tillsammans med sin brorsa vid 20 års ålder och de samlade ihop till 12000 var och köpte en flygbiljett till Multistaden. När dom kom fram till Multistaden så började deras nya liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag, som också heter Tom, har spelat tillsammans med Sebbe (som jag lärde känna på nätet för flera år sedan) i många år nu. Vi har aldrig träffats, men vi känns lite som brorsor. Vi har väldigt roligt tillsammans och vi vill kunna ta spelet till en ny nivå. Att få göra whitelistade jobb står högst på önskelistan just nu och jag fick precis veta att Sebbe blivit godkänd.
Jag längtar efter att få testa jobb som bilmekaniker, “falken”, eller räddningstjänsten.
Jag har lätt att snacka med folk när jag spelar. Jag har väldigt roligt och det tror jag framkommer när jag spelar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har kört RP på engelska servrar fram tills nu och jag har förstått att ni har den bästa svenska servern. Och jag vill såklart hänga där mina kompisar är. Det är jätteviktigt för mig. Jag känner också att jag kan vara en förebild för nya spelare.

Hur många timmar har du på FiveM? 623 Timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag satte på svenska servrar på filtret och sen såg jag eran och den verkade bra så jag gick med!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar bara på den här servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka