Accepterad Tom gfuel | Medlem ansökning [jojo aye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tom gfuel

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Kung#1945

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 24 år gammal och har tidigare bott i en annan stad vid namn Stockholm. Där har han växt upp i en väldigt bra familj med många runt omkring sig. Han har aldrig haft svårt att skaffa vänner och har alltid varit duktig inom det sociala. Men sedan när gymnasietiden kommer så börjar livet förändras lite han. Han träffar då på två killar som heter Dani och Mogge som får in han på helt fel vägar. Han börjar med att göra lite små hyss men tillslut eskalerar det ofantligt. Tillslut så tar han sitt förnuft i fånga och flyttar ifrån sina gamla minnen. han får då upp intresset för bilar och vill hela tiden tjäna mer och mer pengar för att kunna uppgradera sina bilar hela tiden. Han bryr sig egentligen inte hur pengarna kommer in utan han vill bara få in de pengar han behöver. Tillslut när det ändå börjar gå bra för han så hittar han något som väcker gamla känslor, hans tidigare polare Dani och Mogge. Alla tre börjar hänga igen och alla tre delar samma intressen för bilar och speciella samt spännande yrken. Tillslut hittar dem något där man tjänar bra med deg, frågan är bara, är det lagligt?!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp både för mig och motparterna. Kommer skapa realistiska sekvenser där allt är så realistiskt det går. Folk kommer verkligen att kunna få uppleva något i ett spel och känna som att det är på riktigt. Så jag kommer alltså kunna bidra till en hel del inom rp:andet. Detta kommer gynna communityt samt så tror jag faktiskt att fler och fler kommer utveckla sitt rp:ande beroende på hur vi andra rp:ar. Kommer alltså hj'lpa till att förbättra folk som kanske nyss börjat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska kunna spela och rp:a så verklighetstrogen som möjligt så att motparten i princip tror att det är på riktigt. Alltså skapa en Verklig bild fast i spelet så att inte bara du upplever verkliga känslor från spelet, utan också motparten.

Hur hittade du Unive? Såg servern direkt i flödet på grund av dess popularitet

Vidare till muntlig du har 48h på dig, lycka till
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka