Accepterad Tom gfuel | Medlem ansökning[Bodgein]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tom gfuel

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Kung#1945

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Jag är en nyinflyttad person i denna stad som gärna söker flera olika arbeten. men även så finns en dröm hos han att vara grovt kriminell. Han är 23 år gammal och är en väldigt extrovert person som gillar att prata med nya människor. Målet är väl att försöka få ihop pengar till en fin bil som sedan ska kunna hjälpa till i arbetet. Han har egentligen inga så speciella intressen men han gillar verkligen bilar och andra typer av fordon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag anser att min karaktär skulle kunna hjälpa till med stämningen på hela servern och så är jag väldigt bra på att rpa vilket också kan göra servern roligare för dem nya medlemmarna. Jag kan bidra med lite brott så att polisen får något att göra och så kan jag även hjälpa nykomlingar i staden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag ser att det finns väldigt många som spelar dygnet runt vilket är väldigt roligt och så anser jag att det verkar vara en väldigt bra och rättvis server där alla får vara med och hjälpa till att bygga upp denna server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade helt enkelt den direkt när jag kom in på FiveM och såg direkt att detta är en bra, seriös och välgjord server med många planer för framtiden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kanske bli högt uppsatt i ett gäng och göra brott. Eller kanske bli en person som folk drar sig till om dem behöver hjälp eller något liknande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målen som jag har just nu är väl egentligen att bli rik och kunna köpa väldigt coola bilar och sedan kanske bara åka runt o hjälpa folk med kanske det ekonomiska så att servern blir roligare för dem fattiga.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte så som det ser ut nu, men har varit förr men tröttnade helt enkelt på just den servern. Tänkte nu börja spela FiveM igen och kände då att jag behövde hitta en ny server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka