Nekad Tom gfuel | Ban Överklagan (Blacky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tom gfuel

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198323908902

Ditt Hex-ID: 110000115acc126

Vad är din discord tagg? kung1945

Vem var det som bannade dig? Blacky

Bild på banmeddelande: Screenshot (2).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var korrupt på meko, och tog ut pengar helt ovetande om att det inte var okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några kompisar tog över mekonomen och började jobba där väldigt ofta, tillslut så tog vi ut bonusar från företaget för vi tänkte att det inte alls var något fel med det. Hade jag vetat att det inte var okej hade jag aldrig gjort det och det kommer absolut inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, dock visste jag inte att det var fel. Jag ber om ursäkt för att jag tog ut pengar utan staffs tillåtelse och nu har jag läst igenom alla regler så natt sånna här misstag ej ska ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad två gånger tidigare, precis när jag började spela fivem. Dock var det så längesen så jag minns inte riktigt situationerna där.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat läst igenom reglerna tidigare för att undvika detta missförstånd och jag ber återigen om ursäkt för detta. DEt var verkligen inte meningen och jag gör vad som för att få spela på unive igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig massor av detta och sånna här fel och missförstånd av mig kommer aldrig att ske igen. För nu har jag läst igenom alla regler och vet vad man får och inte får göra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag förstår

Du bör veta vad korruption inom yrke är eftersom det är en grund regel.

Tillbaka