Accepterad Tom gfuel | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tom gfuel

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198323908902

Ditt Hex-ID: 110000115acc126

Vad är din discord tagg? kung1945

Vem var det som bannade dig? Blacky

Bild på banmeddelande: Screenshot (2).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var korrupt på meko, och tog ut pengar helt ovetande om att det inte var okej. Inser nu att det absolut inte är logiskt att ta ut från företaget och jag ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några kompisar tog över mekonomen och började jobba där väldigt ofta, tillslut så tog vi ut bonusar från företaget för vi tänkte att det inte alls var något fel med det. Hade jag vetat att det inte var okej hade jag aldrig gjort det och det kommer absolut inte hända igen. Allt detta skedde också för cirka 1 månad sen och ångrar det verkligen och jag har verkligen lärt mig något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt korrekt ban av Blacky och jag erkänner jag gjorde verkligen fel. Felet jag gjorde på meko är helt och hållet mitt fel och jag borde verkligen läst igenom reglerna innan jag gjorde något av detta. Men nu har jag läst igenom och verkligen tagit till mig av reglerna samt av era uppfattningar och instruktioner, problem som detta kommer inte att hända igen från min sida.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad två gånger innan, precis när jag började spela fivem. Det var flera år sedan så har inget minne av dessa situationer och kan därför inte beskriva något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt så hade jag innan jag gick in på servern och började spela hade jag kunnat kolla igenom reglerna mer noggrant än vad jag gjorde och verkligen ta till mig reglerna. Så hade jag gjort om något hade jag läst igenom reglerna och inte lyssna på vad andra personer på servern säger, utan istället lyssna på era regler och ta till mig informationen som finns om servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter denna ban har jag lärt mig massvis med saker. Jag har exempelvis nu läst igenom alla regler flera gånger för att verkligen förhindra att såna här situationer sker, samt att inte vara lika godtrogen mot vad folk säger. Alltså ska jag inte lyssna på andra spelare på servern, utan istället kolla upp era regler och er information om jag är osäker på något och om jag vill veta vad man får och inte får göra. Såna här typer av situationer kommer aldrig hända igen nu när jag har mer kunskap om dessa saker och vet mer vart informationen finns. Är heller inte högt uppsatt i något företag nu, utan är kriminell och vet helt och hållet reglerna nu. DETTA KOMMER ALDRIG HÄNDA IGEN, OCH ÅTERIGEN JAG ÄR JÄTTELEDSEN ATT DETTA ENS HÄNT. FÖRLÅT!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka