Nekad Tolerando | Medlem ansökning {3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tolerando

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? .Tolerando

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Larsson som är född 1987 som är en man som älskar bilar och som har gjort det hela sitt liv. När han var liten så bodde han i ett fosterhem för att hans föräldrar lämnade honom för att han var annorlunda. När han bodde på sitt fosterhem så blev han behandlad väldigt dåligt av sina foster föräldrar därför att Gustav var lite annorlunda och då började han må väldigt dåligt och det var då han hittade sitt intresse för fordon. Han blev också slagen mycket som liten av sina foster föräldrar. Enda anledningen till att han lever idag är för att han hittade intresset med fordon som har hjälpt honom igenom livet. Han älskade att köra cross men sen var han med om en olycka vilket gjorde att han blev rädd för att köra cross igen men nu i senare dar så håller han på med att övervinna sin rädsla för att köra cross. Även fast han inte körde cross längre som liten så var han fortfarande väldigt intresserad av cross och andra fordon. När han var 20 år flyttade han från sina foster föräldrar och håller på att skapa ett nytt liv. Eftersom han är lite annorlunda så har han svårt att hitta kompisar. Och det problemet har han haft hela sitt liv. Men en sak som han vet är hans kärlek för fordon. Han är en väldigt glad och omtänksam person men han har också en mörksida eftersom han blivit slagen hela sitt liv så har det gjort att han nu i nyare dagar har svårt att lita på folk och lider också av väldigt stora humörsvängningar. Nu när han flyttat in i unive staden så vill han jobba med fordon och försöka skapa upp en karriär inom fordonyrket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt rolig rp och hitta på väldigt roliga scenarion som alla kommer tycka är roliga som gör att fler kommer vilja rpa. Jag kommer alltid göra så båda partnerna har det roligt så det inte blir tråkigt för ena partnern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om jag kidnappar en person så ska jag göra så båda personerna har det roligt som t.ex att jag inte dödar han på direkten utan att jag låter han leva och så han kan leda vidare det jag har sagt till han till sitt gäng.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, jag kan alla regler som t.ex. RDM- Random death match att man dödar en utan andledning. Meta- tar information utan för spelet och tar in det i spelet. Vdm-man dödar någon med fordon utan andelning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, jag har därimot många vänner som tipsat och fått mig att vilja spela rp. Tycker det är intressant och vill lära mig mer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt kreativ och tycker detta kommer bli väldigt kul.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka