Accepterad tokspelare | Medlem ansökning (Leonari7)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tokspelare

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Victorin

Vad är ditt discord namn? malte4805

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Håkan Strömsson är en 40-årig knepig liten filur fylld av överraskningar. Han är en karaktär som bär på en aura av mysterium och en tendens att vara oberäknelig. Håkan har en charmerande personlighet som drar människor till honom, men samtidigt har han svårt att upprätthålla långvariga relationer på grund av sin brist på kontinuitet.

Han växte upp i en grannstad som mötte ett tragiskt slut, och detta förflutna är något som Håkan helst inte pratar om. I den annars glada och positiva personligheten, visas en sida av sorg och smärta omkring honom när ämnet kommer upp, och det är tydligt att det har påverkat honom djupt. Det tragiska slutet har också bidragit till att forma hans oväntade och ibland kaotiska personlighet.

Håkan är en person som gillar att hålla människor på tårna. Han är känd för sina plötsliga förändringar i livet, och det är svårt att förutsäga vad han kommer att göra härnäst. Ena dagen kan han vara en hängiven konstnär, nästa dag kan han vara en äventyrare som reser jorden runt. Han kan byta yrken, hem, och till och med identiteter utan förvarning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god och mogen ton som inte påverkas av folk som endast spelar för att "trolla" och förstöra för andra. I och med detta finner dessa folk mindre anledning till att fortsätta "trolla", då de främst är ute efter en reaktion.

Jag har även spelat RP ett flertal gånger innan, främst genom FiveM. Jag föredrar ett seriöst rollspel där valmöjligheter ligger främst i agendan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario måste inte sluta i en vinnare och en förlorare. Båda parter kan vinna något, och förlora något i ett scenario. Det blir roligare för alla iblandade.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här innan, och blev innan det rekommenderad av en vän.

Vidare till muntlig intervju du har 24 timmar på dig att ta den, Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka