Accepterad tokojkis | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tokojkis

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad heter du på discord? discord#7199

Ange ditt födelsedatum 14 Februari 1998

Beskriv din dagliga aktivitet. runt 6-12h om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan mars 2022 tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 14 bans innan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att vara en extra liten hjälp för helpers och mods, då man rpar som vanligt men man kan banna personer i 1 timma eller kicka folk. men om man bannar någon och man tycker att dom ska få hårdare straff så ska man skicka in klipp till svansvariga. så man ska vara en helt vanlig rpare men om det behövs så hjälper man till staffs lite. man ska även vara en bra förebild för folk som är nya till rp tex att om dom råkar göra något fel så kan man välja att kicka dom och förklara vad dom gjort för fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa till och bidra lite extra på servern när jag rpar. jag vill att det ska vara så seriös och rolig rp som det bara går och det får man genom att folk inte bryter regler eller lallar. sedan ser man väldigt mycket också när man rpar, dom som speccar kan ju inte specca alla personer på hela servern och då är det bra att ha servervakter.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är när man tex revvar folk utan att veta deras dödsorsak, har dom dött av en bugg tex så ska dom visa klipp för att man ska få revva och om dom bara ber än att revva utan nån anledning så är det korruption och abuse är när man tex uttnyttjar toggleid under scenario, det är strikt förbjudet att ha toggleid på under scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka