Accepterad Toker | Medlem ansökning [Lenny Rakblad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Toker

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198352063528/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Andersson

Vad är ditt discord namn? Toker#5195

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Lasse är en trögfattad person. (Behöver en sak berättad för sig flera gånger för att det ska sätta sig)
Han har sen liten varit intresserad av jakt då han har jagat mycket med sin far.
Blev hjärtekrossad som 38 åring, Lasse gick in i en djup depression och tappade all sin kondition och stryka.
blev sjukskriven och tappade sitt jobb som Mekonom.
Nu när han är tillbaka på benen är han peppad som aldrig förr på livet. Lasse och hans bästa kompis Bosse Johansson har varit nära vänner
hela livet. Dem gör allt tillsammans.

Han har ett stort intresse i bilar.
(efter han jobbat på Merkonomen i 18 år).
Flyttade till Unive med sin mamma och pappa när han var 7. Det dröjde inte många år innan hans mamma dog i canser.
Lasse och hans pappa bodde själva tills en tragisk händelse skedde. Hans (som pappan hette) dog i en bilolycka nere på piren.
Lasse och Hans hängde ofta nere på piren och kollade på bilar. En lördagskväll blev Hans överkörd då han backade ut på vägen. Ingen vet om detta var
ett självmord eller om det var alkohol inblandat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en person som alltid varit intresserad av drama.
Hållt på med Teater och spelat rollspel sen jag var 5.
Kommer vara aktiv då jag spelar på Unive mellan 3-4 timmar om dagen.
Just nu bannad i 48 timmar då jag spelade krim utan krim. Det var dåligt val av mig och kommer göra allt för att inte bryta mot Unives regler igen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Känns som en aktiv och seriös RP server. av den tiden jag varit på unive har jag inte mött något negativt.

Hur hittade du Unive? Via kompisar som spelat hos er ett bra tag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och få en känsla av det riktiga livet online.
kunna uttrycka mina känslor// lycka, sorg och ilska etc.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Seriös RP.
Bli kriminell och gå med i gäng.
hitta andra seriösa spelare och rpa med dem.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelar endast på UNIVE.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, detta är helt förståeligt och kommer inte hända.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka