Accepterad Token | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Token

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
12
Användarnamn: Token

Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/profiles/76561198865864596

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Token#1067

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Kalle Karlsson kommer från Oslo i Norge men hans mamma är från Irak han har dock aldrig varigt i Irak då hans mamma sorgligt nog dog när han föddes och Kalle han aldrig träffa Henne. hans Pappa Albin Karlsson är från Norge kalle och hans pappa brukade alltid åka på olika streetraces och bilträffar runt i hela Norge dom var även på några bilträffar i Sverige. Tyvärr under en bilträff på den övergivna flygplatsen i Oslo så gick det lite snett han hade druckit för mycket och skulle flytta sin bil då han backade rakt in i en från stans största gängs Ferarri och han blev hotad av gänget att om inte han skulle lämna landet inom 1 vecka så skulle han och hans pappa ångra det. Kalle Karlsson är 25 år gammal som ni säkert redan förstått så brinner han för snabba bilar och streetrace eller egentligen allting som har med motorer att göra. Han har bott i Sverige ganska länge så han kan prata flytande svenska.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tar rp seriöst och inte trollar jag kanske inte är bäst på rp men jag lär mig och försöker mitt bästa. Och tror jag kommer att bidra med bra och roliga scenarion för alla och är även väldigt aktiv då jag spelar ganska mycket.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill ha en server att spela på som det inte bara är massa trolls och moddare på.

Hur många timmar har du på FiveM? ungefär 100 i skrivandes stund.

Hur hittade du Multistaden? Jag letade en aktiv server med ett bar community och jag hittade denna

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har fått en kort avstängning förut på denna server tror jag pga att jag slog en kille som sköt mig. men inga andra än den på någon annan server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej har testat några andra men spelar ej på dom nu när jag hittade denna

Godkänd, du kommer att få whitelist rollen på discord, välkommen!

Låser och arkiverar.

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka