Accepterad TokeboJR | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TokeboJR

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: TokeboJR

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/TokeboJR/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Nyman#2927

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Oskar är en livfull grabb på 19 år som älskar fordon och älskar att jobba med bilar samt att han älskar att köra bil och hänga med kompisar, han tycker också om att träffa nya människor. Han har haft en väldigt bra uppväxt, han åkte alltid med sin pappa i lastbilen när han hade tid, han tog till och med ledigt från skolan för att åka med. Han har jobbat som timmerbilschaffis men efter en stor olycka så förändrades allt, han välte med lastbilen och blev traumatiserad så han slutade jobba som chaffis för han fick svåra skador, så just nu har han flyttat ifrån sin familj och försöker starta om sitt liv genom att träffa nya vänner och försöka att glömma den dagen då han välte med lastbilen.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kan bidra med bra rp och göra bra scenarion, följa alla regler som t.ex inte combatlogga bara för att man dör i ett scenario. Jag kommer gå efter sunt förnuft och inte förstöra för andra som spelar på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är mycket spelar och jag har hört mycket gott om servern :D och att mina polare har spelat på servern.

Hur många timmar har du på FiveM? 923 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den när jag sökte på SWE på fivem :D och mina polare har spelat på den och sagt att den är jättebra :)

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad på denna server men det var för att min polare hade blivit ip bannad sedan så lanade jag hemma hos honom och då vart ju jag också bannad för att vi satt på samma ip :( här är mitt hex-id: 11000010f5a9899 (Hex)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka