Nekad toj1214 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toj1214

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Svenson

Vad är ditt discord namn? toj12

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengt-åke svenson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snabbtänkt, stark och smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Åke svenson växte upp med att klara sig själv och lärde sig tidigt hur livet på gatan fungerar. Han har haft sina motgångar med lagen och polisen men har alltid legat steget före i sinnet. Nu är han i staden för att bygga sitt namn, tjäna pengar och skaffa respekt oavsett hur det går till, så länge han kännar pengar i slutändan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar till serverns RP genom att spela min karaktär konsekvent och skapa situationer som utvecklar både min egen och andras upplevelse. Jag tar initiativ till interaktioner, bygger relationer och låter händelser få konsekvenser istället för att stressa fram resultat. Mitt fokus ligger på att skapa realistisk och engagerande rollspel där alla inblandade får något ut av scenariot, inte bara jag själv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela i motpartens vinst innebär att du inte enbart fokuserar på att själv vinna ett scenario, utan också ser till att den andra spelaren får en bra och meningsfull RP-upplevelse. Det handlar om att ge utrymme för utveckling, låta situationer ta tid och undvika att avsluta allt för snabbt eller ensidigt. Du är beredd att ta förluster och konsekvenser om det leder till bättre och mer realistiskt rollspel. Genom att spela på det som händer, istället för att alltid välja den enklaste vägen, skapas mer djup och spänning i scenariot. Det gör att båda parter får något ut av interaktionen, vilket i längden bygger bättre och mer levande RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna en gång i en annan server. Det som hände var att jag käftade för mycket mot polisen och drev situationen på ett sätt som inte gav dem något bra RP tillbaka. Det slutade med att jag blev bannad eftersom jag inte spelade i motpartens scenario. Efter det förstod jag vikten av att ge andra spelare utrymme och att inte låta mitt eget beteende ta över situationen. Jag lärde mig att bättre balansera min karaktärs attityd med att skapa en rolig och rättvis upplevelse för alla inblandade.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Exempel på serverregler är att inte powergama, alltså inte tvinga fram handlingar på andra utan chans till respons, att inte metagama, vilket betyder att inte använda information från utanför RP i spelet, och att respektera FearRP, alltså alltid agera som din karaktär skulle vara rädd eller försiktig i farliga situationer.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en karaktär som alltid försöker spela konsekvent och realistiskt. Jag tar initiativ till RP, skapar situationer och låter händelser få konsekvenser, både för mig själv och andra. Jag lär mig snabbt av misstag och strävar alltid efter att ge andra spelare en bra och engagerande upplevelse. Min karaktär är självsäker, målmedveten och lojal, vilket gör att jag kan bidra med starka och intressanta interaktioner i serverns RP-värld.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
hej det kommer inte gå att kunna verifera med eftersom mitt nummer är redan använd till ett annat konto som är hackat och kommer inte längre åt pågrund av att discord och dem vägrar hjälpa mig för jag inte har tillräkligt mycket bevis att jag äger kontot

hej det kommer inte gå att kunna verifera med eftersom mitt nummer är redan använd till ett annat konto som är hackat och kommer inte längre åt pågrund av att discord och dem vägrar hjälpa mig för jag inte har tillräkligt mycket bevis att jag äger kontot
detta är tyvärr enda sättet, du kan dock verifiera menuellt

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka