Inaktuell toivo.123 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

En Galen Svenne ;]

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 10 Maj 2007

Vad heter du på discord? Moon kyrix#0068

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 489 timmar har jag inom fiveM

Hur aktiv kommer du att vara? 5 till 6 timmar per dag om det behövs så 7 då.

Vad heter du? peter nilsson

Hur gammal är du? 22 fyller 23 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja innan jag började på skytte så höll jag på med simning så jag kan simma.

Varför vill du bli polis? för när jag va liten så lärde min mamma mig om polisen jag tränade rätt mycket inom polis jobbet med min mamma jag fick vara med hon på jobbet jag har fått se när dem skjuter och hon har lärt mig va jag ska göra i stressiga situationer och jag vill hjälpa till i samhället och hjälpa människor jag vill få slut på allt kriminellt sen kan inte alla bli polis för dem inte klarar allt man behöver klara

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att man ska kunna ta stressiga situationer och att man ska kunna radiodiseplin man ska vara trevlig och snäll mot sina kolleger man ska kunna vara en bra polis om man ska jobba som det.

Vad vet du om yrket i helhet? Att man ska vara trevlig mot sina kolleger man ska vara hård mot folk som inte lyder vad man säger man ska ha körkort om man ska köra bil och jag vet att man ska klara av stressiga situationer.

Har du några tidigare erfarenheter? jag gick på skytteklubb när jag va liten sen har jag pluggat mycket och jag har också gått i högskola

Hur är du som person? jag är snäll, trevlig, snäll mot såna jag samarbetar med, jag kan bli arg om man inte lyssnar flera gånger på mig och jag är bra på köra bil och jag kan ta stressiga situationer.

Är det något vi bör veta om dig? att jag har B körkort men jag har kört mot rött när jag skulle till min mamma på sjukhuset det va för 4 år sen.

Tillbaka