Togliwe
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Togliwe/
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilgot
Vad är ditt discord namn? Togliwe#1531
Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Wilgot och kommer ifrån en familj som bor i Sverige. Han föddes i Stockholm och är uppväxt där. När han blev myndig bestämde han sig för att flytta ifrån sina föräldrar. Han visste inte riktigt vart först men sedan tipsade kompisen om en stad som hette Unive. Han sökte upp staden och kikade hur det såg ut, han tyckte att det var en väldigt trevlig stad så han bestämde sig för att flytta dit. Hans intressen är speciellt bilar, meka med bilar och köra bilar men även kompisar och familj. När han gick i skolan så gick han på ett motor gymnasium som han lärde sig mycket av. Just nu har han tyvärr inte hittat något jobb än men han letar aktivt. Just nu är han 18 år och mår bra. Han tycker livet är roligt och han hittar på nya saker hela tiden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för att jag bidrar så gott det går med Rp och att ha det så kul som möjligt och att andra också ska få ett skratt. Jag har spelat lite för mycket Rp i mina dagar känns det som men det kan aldrig bli förmycket. Erfarenhet har jag det kan man lugnt säga.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en väldigt trevlig server. Mycket människor som gör att man kan skaffa många kompisar. Unive har mycket möjligheter för personer att kunna göra saker, som t.ex. skaffa jobb och att det finns lagom kostnader på bilar. Alla scripts som finns i servern också är väldigt bra gjorda.
Hur hittade du Unive? Kompisen rekommenderade servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att kunna rollspela så bra det går och kunna bidra till att människor får det roligt i servern. Att få kompisar och göra roliga och bra scenarion som är verklighetsbaserade. Hålla en bra RP nivå helt enkelt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Min dröm i Unive är att komma in på något bilrelaterat jobb som t.ex. Mekaniker, Vianor eller Auto Experten. En annan sak som jag vill uppnå i servern är att skaffa nya vänner, lära känna dem och få bra kontakt med dem, även hitta på roliga saker. Och sist men inte minst att skaffa min drömbil, då kommer jag bli riktigt lycklig.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det gör jag inte, jag kör bara på Unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilgot
Vad är ditt discord namn? Togliwe#1531
Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Wilgot och kommer ifrån en familj som bor i Sverige. Han föddes i Stockholm och är uppväxt där. När han blev myndig bestämde han sig för att flytta ifrån sina föräldrar. Han visste inte riktigt vart först men sedan tipsade kompisen om en stad som hette Unive. Han sökte upp staden och kikade hur det såg ut, han tyckte att det var en väldigt trevlig stad så han bestämde sig för att flytta dit. Hans intressen är speciellt bilar, meka med bilar och köra bilar men även kompisar och familj. När han gick i skolan så gick han på ett motor gymnasium som han lärde sig mycket av. Just nu har han tyvärr inte hittat något jobb än men han letar aktivt. Just nu är han 18 år och mår bra. Han tycker livet är roligt och han hittar på nya saker hela tiden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för att jag bidrar så gott det går med Rp och att ha det så kul som möjligt och att andra också ska få ett skratt. Jag har spelat lite för mycket Rp i mina dagar känns det som men det kan aldrig bli förmycket. Erfarenhet har jag det kan man lugnt säga.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en väldigt trevlig server. Mycket människor som gör att man kan skaffa många kompisar. Unive har mycket möjligheter för personer att kunna göra saker, som t.ex. skaffa jobb och att det finns lagom kostnader på bilar. Alla scripts som finns i servern också är väldigt bra gjorda.
Hur hittade du Unive? Kompisen rekommenderade servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att kunna rollspela så bra det går och kunna bidra till att människor får det roligt i servern. Att få kompisar och göra roliga och bra scenarion som är verklighetsbaserade. Hålla en bra RP nivå helt enkelt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Min dröm i Unive är att komma in på något bilrelaterat jobb som t.ex. Mekaniker, Vianor eller Auto Experten. En annan sak som jag vill uppnå i servern är att skaffa nya vänner, lära känna dem och få bra kontakt med dem, även hitta på roliga saker. Och sist men inte minst att skaffa min drömbil, då kommer jag bli riktigt lycklig.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det gör jag inte, jag kör bara på Unive.