Nekad togladron | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ICE SPICE

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? algot

Vad är ditt discord namn? ICE SPICE

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Ohlsson. Han är en 44 årig man och kommer från Småland i staden Värnamo. Han har ursprung från Malmö så utalar R lite konstigt. Han kom till Unive staden för ungefär 2 månader sedan. Hans uppväxt har varit lite svår för att mamman var alkolist och pappan lämnade Olle när han var barn. Olle har varit ensambarn hela sitt liv. Olle har en kusin som heter Murre snoker. Olle spenderar väldigt mycket tid med Murre och dem har alltid hållit ihop. Olle är en karaktär som visar arga känslor mycket. Om någon säger något dåligt mot han skriker han tillbaka. Olles intressen är bilar, han gillar att åka och kolla vad det finns för bilar och att styla dem. Olle sparar pengar till en bil oftast men gillar inte att jobba för det är tråkigt. Han gillar att utmana ödet t.ex att göra konflikter med många personer, därför han gör detta är för hans barndom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jobba för staden och att göra konflikter med personer som beter sig dåligt. Jag gör en bra RP och tar reglerna seriöst. Jag kan stjyssa runt nya i staden om dem behöver stjyss någon stans.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ta hänsyn åt den andra parten av motståndaren. Att man inte bara agerar för sitt eget bästa utan det bästa för alla. Det ska användas t.ex vid förhandlingar och konflikter

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? cop bait=Att få polisens uppmärksamhet på ett fel sätt combat logg=när man lämnar servern för att slippa ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat i typ 2 månad och vet det mesta

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har ljus röst men har voicemod

Nekad.
Anledning:
Hittar inte dc och utveckla "Berätta om din karaktär"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka