Accepterad togge1. | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

togge1.

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199547330066

Ditt Hex-ID: 11000015e98ae12

Vad är din discord tagg? togge1.

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-24 021913.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffsen valde att banna mig eftersom att vi var i ett scenario med ett annat gäng som sköt mot oss, sedan en stund efter ser vi dom vi hoppar ut får föraren så han åker in i ett träd och krockar vi springer fram till bilen och skjuter dem till döds istället för att rikta på dom och göra ett kidnappnings scenario vilket var väldigt dumt av oss då vi vet att man ska ha en så social rp som möjligt ska ej ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i ett skottsceario så hoppade vi ut sköt föraren och skjut passageraren också direkt utan att försöka kidnappa vilket var tråkigt men sedan en strund efter är jag på sjukan så sätter man mig i ett staff samtal och tillkallar tills support då hoppar vi tid och där förklarar staffen att vi kommer att få en ban för dålig social rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban jag gjorde ett stort fel att ha dålig social rp och inte gå för att kidnappa då jag vet att det varit ett stort problem på sistone att folk bara skjuter och skjuter hela tiden och aldrig kidnappar. Men jag var dum nog att inte tänka till och gjorde ett stort fel som jag ångrar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans tar jag lärdom av medans jag är bannad och reflekterar över dom sedan när jag kommit tillbaks så har jag lärt mig av dom och dem sker inte igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle helt enkelt gått fram och riktat och försökt att göra ett kidnappnings scenario eftersom det hade varit roligare för båda parterna och det blir en väldigt tråkig rp att bara skjuta dem sen dra. Jag gjorde ett fel som jag vet att jag inte skulle gjort och ja godtar konsekvenserna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100% har lärt mig att jag ska ha en lite roligare samt socialare rp för rpen blir mycket roligare då för alla samt att det är en regel och dem är till för att följas. Har också lärt mig att man ska hellre kidnappa än att bara skjuta sen dra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka