Inaktuell togge1. | Ansökan till Staff [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

togge1.

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Togge

Ditt discordnamn: togge1.

Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff eftersom att jag vill hjälpa till på servern och vara en av dom som gör nytta och får bort spelare som inte ska vara på servern. Lär mig väldigt fort och tycker inte om personer som förstör och inte gör någon nytta på servern. Väldigt många gör reports hela tiden och sitter support och vill hjälpa till med det som helper så mods och högre kan fokusera på viktigare saker och underlätta deras jobb. Är en person som har väldigt mycket tålamod och lyssnar alltid på andra personer och är inte rädd för att dra folks roller och gör någon något fel ska den personen få åtgärder. Är väldigt aktiv och kommer vara inne många timmar om dagen.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att rpn på servern är lite sisådär det finns många goda sidor med den men också många dåliga. De skjuts väldigt mycket och många gör väldigt mycket regelbrott på servern och det måste stoppas. Folk bryter mycket mot enkla regler som att prata ooc, emoteabusea och shoot on sighta och jag upplever det ganska mycket när jag spelare på servern. Rpn måste föbättras och vill vara en person som hjälper till med det.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tillsammans med staff teamet kommer att lösa det genom att specca runt områden där det skjuts väldigt mycket och kolla nogrannt vilka som gör fel och vilket gäng som skjuter mest och ta ett rejält snack med personerna eller i värsta fall banna de personerna. Också specca de områderna där personer hänger mycket som piren,sjukan, th osv för där förekommer också mycket lall och mycket ooc pratande.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska alltid vara trevligt mot dem spelarna man bemöter och pratar med och ha en lugn och fin ton. Ändå om motparten är lite hetsig och låter arg ska du hålla dig professionell och göra det rätta då du är en förebild på servern och jag som staff som gör den bättre.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer att spela mest på kvällarna från typ 18-00 då jag har skolan på dagarna och gör prioriterar den före unive men kommer in typ varenda kväll.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på unive nu i några månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej tyvärr inte men är redo att lära mig.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Jobb, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka