Inaktuell togge1. | Ansökan till Staff [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

togge1.

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Togge

Ditt discordnamn: togg1.

Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2007

Varför ska just du bli staff? Jo jag ska bli staff eftersom att jag har märkt på sistone att folk har börjat att mer o mer skita i reglerna och göra lite som man vill. Därför vill jag bli staff så jag kan sätta ett stopp för detta löjliga tramset. Vill hjälpa och vara en del och källa till att serverns rp bli bättre och att personer som spelar har en roliga rp upplevelse och faktiskt har kul. Är väldigt mogen och har nu spelat på servern ett tag och testat på vad man kan göra men nu vill jag vara en del av de som gör att sevrern blir bättre och roligare.
Vill satsa allt på staffandet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är alldeles för mycket lall på servern och folk åker o skjuter 24/7 för att sedan bli bannade och lägga ut sina fula äckliga montage. Vissa bryter alldeles för mycket regler och tror att de kan göra vad de. De lallar för mycket och har inget social tänkande alls och har ingen sunförnuft tänkande som kriminell.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tillsammans med staff teamet måste fokusera på att specca på de mer utsatta områderna på servern och att vissa personer har koll på att specca olika ställen på mappen så man kan förhindra att folk bryter mot dessa regelbrott och slutar att skjuta hela tiden och faktiskt ha ett social scenario.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att man har en god ton mot folk på severn och bemöter dem med respekt. Man ska ta rätt beslut och inte banna allt för hårt och göra de beslut du tycker är rätt i den situationen. Du är den personen som gör servern bättre och därför kommer personer se upp till dig som staff och beter du dig ej professionellt kan folk tro att det är en lall server.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att göra så här att på dagarna har jag skola och är med vänner och sådant, sedan när jag kommer hem runt 17 tiden så gör jag skol arbete om jag har det från typ 19-24 kommer jag att göra staff arbete och fokusera på det.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ungefär 10 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte men är lär mig väldigt fort och är nyfiken på att lära mig.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Jobb, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka