Nekad tofsho | Medlem ansökning [Br_Bread]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tofsho

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? tofsho

Vad är ditt discord namn? t0fsho

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär heter gabriel torres, gabriel är uppväxt i fattig dom och har aldrig gjort bra av sig i skolan och lyckas aldrig få ett jobb på grund av hans betyg och hans tidigare dom så hans ända hopp är att bli kriminell och leva ett kriminellt livsstil. gabriel har bara växt upp med morsan i fattigdom vilket är den största anedlningen till att han lockades till gänkriminallitet för att hjälps sin mamma med pengarbrist så mycket som han kan,gabriel har ått igenom mycket i sitt liv så han är en rätt så kall person som bryr sig mest om hans vänner och familj samt pengarnma han tjänar och inte så mycket på andra sacker. gabriels har inte så många framtidsplaner efter som att alla chanserna är sabbade och hans ända framtidsplan är att käna pengar genom kriminalitet och samla ihop pengar för att resa bort från sverige och starta ett nytt liv med sin mamma

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en kriminell karaktär som kommer att vara hjälpsam i gänget jag går med i t.ex som att hjälpa gänget med gängkriget som t.ex att föra ut mord, rån, kidappningar osv men viktigast en karaktär som är rolig och bidrar till en bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att när man är i en situatuion eller scenario ska vara roligt även om man vinner eller förlorar i situationen

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag några exempel är, när man har dött så får man inte spela med den karaktären i 12 timmar, combat logging vilket betyder att du inte får logga ut från din karaktär för att försöka hindra döden eller hindra en sitation, och rdm vilket betyder random deatchmatch vilket betyder att du inte får slå eller döda någon utan en anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på andra rp servrar och är bekanta med mesta av reglerna

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla mer vad du kan bidra till serverns rp som inte är bara om gäng, glöm ej att du måste ha samma namn som på discord i steam.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka