Inaktuell Tofflan123 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tofflan123

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? edwin

Vad är ditt discord namn? tofflan123

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska vara en kille och heter Abdi Azi 32 år mitt intresse är att laga bilar och motorer en dag vill jag jobba på Mekonomen och jag gillar att åka till Italien. Min mamma är död hon dog i en bil krasch och min pappa dog i en skot skada jag har två bröder som heter Ahmed och Omar. Jag är väldigt glad av mig modig, mogen och har bra humor. Om jag inte lyckas komma in på Mekonomen så vill jag nog kanske bli kriminell som min bror Omar. Jag har haft en tuff barndom när jag har blivit mobbad hela min barn dom och typ hela min släkt gick bort pga att jag är muslim. Om jag blir kriminell som min bror så har jag tänkt att jag kanske ska starta upp ett gäng och känna massor av pengar av de. Jag har flytt min hemland Albanien så det är därför jag vill ha ett medborgare skap så det har vart lite tufft på senast för mina föräldrar är ju borta. Jag gillar att köra bil i Albanien hade jag en BMW för det är mitt favorit bil märke. Jag flydde Albanien på grund av krig Abdi ska nog kanske bli polis om det inte går bra med mekonomen eller det kriminella livet då ska han nog bli polis jag tror Abdi hade passat som polis för att han är ju modig, stark och kan ta elaka kommentarer han är också väldigt social av sig så han tycker om att prata med folk rätt så mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på en annan FiveM men jag har lämnat den så nu kör jag ingen för jag vill komma in på eran server och jag har kört på Roblox RP spel. Jag har kollat på massor av videos när folk har kört Unive och jag har läst alla era regler så jag är väldigt bra på RP. Jag kommer vara jätte aktiv på servern typ 5-6 dagar i veckan. Jag kommer göra så att massor av andra av mina kompisar kommer och spelar och hjälpa dom. Jag har kört på unive innan ett bra tag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är inte bara jag som ska vinna i ett scenario det är också andra som ska vinna i ett scenario t.e.x jag kan inte råna en bank med min kompis och sen bara ta alla pengar och dra och lämna han.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla regler och förstått dom. Några exempel är RDM Random death match och de innebär att man inte får på något sätt döda någon utan anledning. Ett annat exempel är SUNTFÖRNUFT och de innebär att man bör tänka logiskt (logiskt tänkande). Fear RP det innerbär att man bör värna om sitt liv typ om nån riktar vapen mot dig kan inte du ba springa för då är du inte försiktig med ditt liv. Metagaming det innebär att man tar information man har fått ooc och tar det ig typ om din vän säger i discord jag blir kidnappad där kom o hjälp och då kommer du och hjälper ig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har spelat på massor av andrar FiveM serverar innan och jag har spelat på Unive innan också.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka