Antagen Tofflan123 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tofflan123

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Ditt discordnamn: tofflan123

Ange ditt födelsedatum 13 September 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill verkligen bli en staff här på Unive av flera anledningar. Anledning 1, jag hatar personer som inte följer enkla regler i Discord och ingame, därför vill jag bli staff för att kunna stoppa sånt. Anledning 2, jag vill verkligen kunna utveckla unive, jag vet att ägarna här lägger in hela sin själ och energi för att utveckla servern och utan bra staff kommer det aldrig gå. Anledning 3, Jag vill bli en del av Unive staff på grund av att alla här är så välkomnande och inte kritiserar någon. Jag märkte hur en av era staffs gjorde fel men han blev borttagen som staff och det är så det ska vara när det gäller grova fel.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Rpn, jag tycker att den kan vara dålig ibland då folk typ bara kommer fram o säger snut h*ra till poliser och skottlosning hela tiden och folk som bara åker från trafik stopp hela tiden.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tänker att man kan hålla extra mycket koll på poliser samt kriminella och inte vara för snälla mot folk som gör fel liksom gör dom bara ett litet regel brott ge dom återgärder

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska alltid vara snäll och trevlig och lyssna på vad folk har och säga o hjälpa dom så gott man kan. Det är viktigt för att inte unive ska få dåligt rykte samt att man såklart vara glada och snälla för folk väjer att spela på unive.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? typ inget RP alls mest staff arbete, privata liv gör jag inte så mycket på så är mest hemma o spelar, staff arbete ska jag göra så fort ja kan och så mycket ja kan.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 5 april 2024 men har vart sv och medlem o sånt sen början av 2023 tror ja de va.

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har vart staff på andra serverar innan unive samt har ja vart SV, samt så har jag vart helper här på unive sen innan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej! men dock så kan jag inget om donation så där skulle jag kunna behöva lite hjälp i början bara

+rep Vne vrf han blev demotad tidigare men då var han en bra staff som faktiskt gjorde ett bra jobb, vågade ta åtgärder till skillnad från andra. Ge han en till chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka