Nekad Toffie | Medlem ansökning [wahlstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Toffie

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198984047230/

Vad är ditt namn i verkligheten? Stefan

Vad är ditt discord namn? Toffie#7618

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Igor Ivanovic och han är 22 å gammal. Han är väldigt kriminell och hans önskan e att kunna leva ett normalt liv. Som ung var han väldigt elak och kom nästan aldrig på lektionerna men ändå så fick han ganska bra betyg. När han var liten så skylldes hans föräldrar. Hans valde att gå med pappa, men sen insåg han att hans pappa va med i en kartell men han var för rädd att säga ngt. Efter en liten stund så kom han också in i den kartellen. efter en stund så orkade inte han mer med kriminalitet och lämnade gänget och fick betala gänget 20.000kr för att de inte skulle klippa hnm.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kmr att göra det bästa jag kan för att kunna göra en bra rp på servern. Jag kmr att bidra med en god och rolig stämning runt ön.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker att servern ser rolig och bra ut. Och för att jag har några vänner som spelar på servern.

Hur hittade du Unive? Mina vänner rekommenderade servern och då kollade jag på streams och tyckte det såg bra ut

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna utveckla min rp och kunna göra realistiska scenarion som möjligt, det ska verkligen vara realistiskt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag skulle vilja vara i ett gäng i början och ksk senare jobba på ett vanligt jobb om jag hittar ngt som passar mig

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, inte för tillfället

Nekad, jag tycker du har skrivit för kort på Berätta om din karaktär

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka