Nekad toffe_loffe | Ban Överklagan [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe

Icke Medlem
Meddelanden
702
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/toffeloffeishere/

Ditt Hex-ID: 110000159e99859

Vad är din discord tagg? Toffe_btw #1474

Vem var det som bannade dig? wlyjnr

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-11 165453.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var på sjukhuset med min kompis vi stog och snackade sedan hoppade jag in i polisbilen vilket ej var menigen, hoppade därefter ut från polis bilen och bedde om ursäkt. Sedan efter det så vet jag inte om polisen råkade eller något sånt men de vdm mig så jag nästan blir medvetslös, då säger jag att de ska sköta sig mer och visa respekt sekunden efter blir jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade hoppa in i en polis bil och hoppade ut sekunden efter sedan råkar polisen vdm mig så säger jag till de att sköta sig och visa respekt sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mer felaktig ban. Förstår att jag gjorde fel med att hoppa in i polisbilen men hoppade ut sekunden efter men tycker ej att jag ska bli bannad för att jag råka hoppa in och säga att de skulle sköta sig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad en gång tidigare och det var att jag tjuvkopplade min kompis bil och hade snackat med han om det var okej att ta den och han sa ja. Lärde mig av den bannen att jag aldrig mer ska tjuvkoppla en bil.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut inte hoppat in i polis bilen och inte säga till en helper att sköta sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, att jag inte mer ska hoppa in i någon annans bil och absolut inte en polisbil om de ej eskoterar in mig. Inte heller säga till en helper att sköta sig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka