Accepterad toffe_loffe | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe

Icke Medlem
Meddelanden
702
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/toffeloffeishere/

Ditt Hex-ID: 110000159e99859

Vad är din discord tagg? toffe #1474

Vem var det som bannade dig? Bulten

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-03 200843.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och min kompis tog en grabb som gissla för vi skulle råna honom då vi behövde lite pengar snabbt. Vi hade knappt någon tid att göra det och blev så stressad när jag väll hade uppe kniven. Vi gick till en plats, inte jätte bra men jag har aldrig sett någon köra där. Allt gick snabbt och ingen kom till skada. Förstår andå att Bulten banna mig för Sunt förnuft. Dock 8 dagar för att råna någon där ingen ser eller något tycker jag var lite mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis rånade en kille, Jag tog honom som gissla och sa du ska lyssna på oss nu och det sedan sa jag ta upp händerna så jag kunde söka igenom honom för att jag snabbt behövde typ 10000k. Sedan efter det blev jag bannad. Ber om ursäkt för misstaget jag gjorde men tyckte 8 dagar var för hårt när ingen annan såg eller inget hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mer mitt fel, skulle absolut inte lootat på öppet så där. Själv tyckte jag inte det var så öppet då det var väggar och tak och andra grejer runt oss så ingen kunde se. Ber om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad 2 gånger innan en gång för jag jobbad på securitas och grep 2 personer efter de hade misshandlat mig när jag inte var i tjänst. andra gången var när jag tjuvkopplade min kompis bil och han sa att det var okej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte rånat någon på sådan öppen plats. Utan istället RP på att jag trycker in han i bilen och sätter silvertejp och buntband på han, Sedan kört iväg till en plats där ingen ser och bara sköta det snyggt och bra med en bra RP.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jajajajajaja. Absolut. Ska aldrig mer råna och loota någon på sådan öppen plats då det kan bli ban för sunt förnuft. Utan istället tagit han med i bilen och kört till en mer diskret plats.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka