Nekad toffe. | Medlem ansökning (Micke)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe.

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198884022968/

Vad är ditt namn i verkligheten? tobias hellqvist

Vad är ditt discord namn? Tobbe#0557

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Han växte upp ute på landet med sin mamma, pappa och bror. Han är 20 år. Han va ute mycket i skogen som liten men fixade även mycket med bilar. Han tycker fortfarande om att kolla, köra och fixa med bilar, gamla som nya. han är ganska social och tycker om att skämta men kan såklart vara allvarlig när det behövs. Han har grov adhde och dyslexi.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag spelar seriöst och mycket. lallar inte runt eller försöker vara rolig utan vill spela ordentligt och jobba och bidra till ''samhället''

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ni har många unika scripts och verkar neka en del folk så ni nöjer er bara med dom bästa och det är bra för det minimerar risken för lallare och jobbigt folk. Ni har även lite mer jobb än andra servrar jag spelat på.

Hur hittade du Unive? Var redan med i er discord men kollade på svenska rp servrar och hittade eran.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Är inte säker, tycker bara att rp är väldigt kul vad man än gör. För mig spelar det ingen roll om jag är polis, kriminell eller bara något tråkigt donken jobb. tycker bara det är kul att få spela med andra och se vad andra folk gör och bidra till servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att känna lite folk på servern och liksom typ kunna ta upp sin mobil och ba se en massa namn på folk och kunna ringa någonj och träffas som om det var verkligheten.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Har spelat på makt roleplay dom två senaste dagarna men det är typ bara en massa lallare på den servern så vill byta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka