Accepterad toffe. | Medlem ansökning (Micke), [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe.

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198884022968/

Vad är ditt namn i verkligheten? tobias hellqvist

Vad är ditt discord namn? Tobbe#0557

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Bet begtson , Han kommer från Höganas till sammans med hans familj. Bet är född 2000-17-25 och han kom till svergie när han var 16. Bet har alltid älskat bilar och motorer sedan ung samt att han köpte sin första bil när han blev 17. Bet har alltid respekterat allt och alla samt att han har alltid ställt till med bråk. Bet har jobbat sedan han var 18 och nu letar han efter ett nytt jobb. Bet pappa dog när han fyllde 18. Bet gör nu sitt bästa för att försörja hans mamma utan hans brorsas hjälp. Bet bror flyttade ut när Bet var 19 och sedan dess så har inte Bet hört något från sin bror. Bet önskar att han kunde hitta sin bror igen men han har inte tid för det just nu. Bet bråkar ofta med sin mor men han försöker att göra allt han kan för att hjälp henne med sina problem, Bet är ofta ledsen och arg över detta. Bet har grov adhde och svår dyslexi.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att just jag ska bli en medlem på unive eftersom jag vill hälp så mycket jag kan med både servern samt discorden. Jag kan bidra med t.ex en bättre rp upplevelse för många nya samt för dom som är veteraner. Med mer personer som blir medlemmar så kan vi fylla på jobben och göra så att mer personer är aktiva eftersom det finns mer saker att göra. Jag kan även jobba på ställen som falck och då kan jag hjälp folk som behöver hjälp. Alltså så kan jag bidra med en bättre rp upplevelse för alla.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av just unive eftersom jag tycker att det finns mycket att göra på server, men det finns även roliga personer på servern.

Hur hittade du Unive? Jag och en kompis behövde en ny sever och vi hitta den och vi hade hört grejer om den och vi tyckte att det låter bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att bli bättre på det samt att jag vill kunna göra så att mer personer blir angagerade i servern. Jag vill även kunna få mer personer att börja rpa och bidra till servern på sitt egna sätt. Alltså så är mitt mål att bli bättre på rollspel än vad jag redan är samt att få mer personer intresserade av rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli medlem på unive så att jag kan göra mer på servern. Så om jag blir medlem så kommer jag skaffa ett jobb som kräver medlems skapp och så ska jag förhoppningsvis bli bättre på rollspel. Jag vill även få mer personer att rollspela som jag sagt åvan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu spelar jag endast på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka