- Meddelanden
- 702
- Reaction score
- 20
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sky Club
Vad heter du IRL? toffe
Vad heter du på discord? _toffe_
Hur gammal är du? .
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla Sky Club genom att först och främst få in mer personal så man faktiskt kan driva jobbet. Jag kommer sikta på en så bra rp som möjligt där allt ska ske in-game. Dvs att möten, anställningar, sparkningnar osv kommer ske in-game. Skulle det vara att något skulle behövas tas ooc ska man ju såklart göra det också. Som chef kommer jag hålla ett aktivt arbete där jag själv jobbar och inte latar mig. Jag kommer sätta en mogen bitr chef men även mogna personal ansvariga som kan ta mycket ansvar.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på många olika men simpla jobb! Taxifirman, Mekonomen, Securitas, Bahamas, Båtbolaget, sc styling!har även jobbat på sjukvården så har efaranheter av det med. då hade vi en jätte bra bitr chef som hjälpte allt och alla så man lärde sig mer av yrket. jag tror jag kommer både göra Sky Club bättre men oxå mycket roligare så fler vill jobba.
Hur ofta kommer du vara inne? Här är min aktivitet
Måndag- 15:00-21:00
Tisdag- 17:00-21:00
Onsadg- 16:00-21:00
Torsdag- 17:00-21:00
Fredag- 14:00-01:00
Lördag- 11:00-02:00
Söndag- 11:00-22:00
(Brukar ofta komma in under nätterna på vardagar med)
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut älskar unive bästa servern jag spelat på.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Absolut inte!
Har du läst våra Regler? Jajamensan
Vad heter du IRL? toffe
Vad heter du på discord? _toffe_
Hur gammal är du? .
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla Sky Club genom att först och främst få in mer personal så man faktiskt kan driva jobbet. Jag kommer sikta på en så bra rp som möjligt där allt ska ske in-game. Dvs att möten, anställningar, sparkningnar osv kommer ske in-game. Skulle det vara att något skulle behövas tas ooc ska man ju såklart göra det också. Som chef kommer jag hålla ett aktivt arbete där jag själv jobbar och inte latar mig. Jag kommer sätta en mogen bitr chef men även mogna personal ansvariga som kan ta mycket ansvar.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på många olika men simpla jobb! Taxifirman, Mekonomen, Securitas, Bahamas, Båtbolaget, sc styling!har även jobbat på sjukvården så har efaranheter av det med. då hade vi en jätte bra bitr chef som hjälpte allt och alla så man lärde sig mer av yrket. jag tror jag kommer både göra Sky Club bättre men oxå mycket roligare så fler vill jobba.
Hur ofta kommer du vara inne? Här är min aktivitet
Måndag- 15:00-21:00
Tisdag- 17:00-21:00
Onsadg- 16:00-21:00
Torsdag- 17:00-21:00
Fredag- 14:00-01:00
Lördag- 11:00-02:00
Söndag- 11:00-22:00
(Brukar ofta komma in under nätterna på vardagar med)
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut älskar unive bästa servern jag spelat på.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Absolut inte!
Har du läst våra Regler? Jajamensan