Nekad toffe | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe

Icke Medlem
Meddelanden
702
Reaction score
20
Ditt discord namn: toffeyzz

Ditt Hex-ID: 110000159e99859

Vad för typ av beslut gäller det? 1 krim varning

Vem/vilka tog beslutet? Bmw.16

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs då jag glömde smådetaljer i en kidnappning. Jag gjorde min kidnappning helt rätt och det pratade vi ut om i support och du sa själv att jag gjorde nästan allting rätt men jag skulle gett han fler chanser och kunna betalas sig ut. Jag skulle önska få bort min krimvarning då jag inte anser att den är särskilt viktig eftersom det går att prata ut och så jag lär mig det är inget Jag måste få varningar för eftersom det som liten grej som jag behövde lära mig av.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker beslutet är felaktigt eftersom jag gjorde allting rätt men sen för att jag hatar på denna grabb så mycket för att han var så jobbig så gav jag honom bara en möjlighet att betala sig ut vilket jag lärt mig nu att det är fel och det ska man inte göra. Jag har lärt mig av detta och anser att krimvarningen inte behöver kvarstå då det är något simpelt jag behöver lära mig som jag kan bevisa.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Bmw har bevisen, INTE STAFF LÄNGRE

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka