Accepterad toffe | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe

Medlem
Meddelanden
702
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/toffeloffeishere

Ditt Hex-ID: 110000159e99859

Vad är din discord tagg? _toffe_

Vem var det som bannade dig? Lingwapzsen

Bild på banmeddelande: IMG_1717.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffsen valde banna mig för att jag inte hade något sunt förnuft tänkande. Jag sköt i ett garaget nära allmän plats vilket är sunt förnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polare vid namn mada hade precis kommit till sjukan och han behövde vård. Vi gick in till sjukhuset som vanligt och letade upp en sjukvådare och kollade om han hade tid att läka min polare. Han fick vård och vi skulle åka därifrån. Vår bil blev tagen så vi sprang runt och kollade om vi hade någon polare vid sjukan som kunde köra oss för vi hade själv inga bilar. Vi sprang lite utanför sjukan och såg en bil som stog på. Vi valde kolla om den var öppen och det var den så vi tog den. Sedan körde vi ut ur sjukan och mot marjalisa. Från ingenstans kommer en bil bakom och han hoppar ut och skjuter. Jag och polaren väljer att åka vidare och han fortsätter jaga. Vi stannar i det röda garaget vilket är jävligt nära allmän plats som t.ex sjukhuset. Detta förstog jag i efterhand att det var sunt förnuft. JAG HAR NU SUTTIT I NÅGON DAG/DAGAR OCH TÄNKT ÖVER VAD JAG GJORT! Lovar jag lärt mig och tänkt efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban då jag begick ett regelbrott för att det är sunt förnuft och skjuta i ett garaget nära ett sjukhus när det ekar. Jag har lärt mig av bannen och ångrar det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kolla logs på tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra mycket annorlunda. Jag hade dels kunnat åka därifrån och sedan åka till sjukan och ta vård eller hade jag kunnat dra skottlossning till en okänd plats.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket. jag ska aldrig mer skjuta nära en allmän plats

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka