Accepterad toffe | Ban Överklagan [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe

Icke Medlem
Meddelanden
702
Reaction score
20
Länk till din steam profil: -

Ditt Hex-ID: 110000159e99859

Vad är din discord tagg? 1.toffe

Vem var det som bannade dig? Esplund

Bild på banmeddelande: bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att esplund valde att banna mig för gjorde grovt regelbrott. Jag emote abuse i en skottlossning för att jag inte ville dö. Jag la mig under en bil mitt i en skottlossning jag tänkte att man kunde rp på att man kryper ner bland gaspedalerna men nu i efterhand så tänker jag att det kanske inte är så realistiskt eftersom att emote lägger man ju sig ner under bilen. Det ser ju verkligen bra ut när man späckar eller när man väl spelar. Det är inte för fem öre ens realistiskt att man lägger sig under en bil mitt i en skottlossning sedan 2 sekunder efter ställer man upp och skjuter. Jag förstår att jag har gjort ett väldigt grovt regel åt eslund och jag hoppas att jag faktiskt får en andra chans att bli unbannad. Jag förstår om du inte vill ge tillbaks en timme krimin eller något liknande så Därför har jag planer på att få bli en bannad och rp som sjukvådare. Jag är anställd som sjukvårdare och vill faktiskt gå in och hjälpa till dig som är sjukvårdare nu så en annan skulle jag önska Tack!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Exakt det som hände Innan jag blir bannad var att jag åker ut från gänghuset Jag ser mina två kompisar från vårt gäng alltså de har hamnat i en skottlossning mot oppositioner och jag måste hjälpa till bestämma mig för vi åker runt lite sedan hoppar vi ut och skjuter och efter det så stannar jag rätt nära en person som skjuter men jag hinner inte riktigt hoppa ut för att jag får black screen och då ser jag inget så jag bestämmer för att lägga mig under bilen för där och då tänkte jag att man kunde rp på att man kan klättra ner bland gaspedaler men nu i efterhand så jag tänkte efter att det går ju inte Det ser ju inte realistiskt ut eftersom att emote hamnar ju under bilen Vi kan se inte bra ut Det är samma speccar Eller när man spelar jag ber om ursäkt esplund Men jag hoppas verkligen på en ny chans och att du verkligen ger med den nya chansen jag har absolut lärt mig och du kommer aldrig få se något liknande från mitt håll

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig band eftersom man ser ju i klippet att jag emot abuse jag lägger mig ner under bilen för att inte bli skjuten där och då tänkte jag att man kunde lägga sig för att man kan krypa ner bland gaspedaler och gömma sig där men nu när man kollar från en annan synvinkel och jag får höra ditt perspektiv i eslund så har jag insett att du har rätt jag har begått ett regelbrott och jag hoppas verkligen på en ny chans då jag planer nu på att få komma in game och få RP som sjukvårdare krimin i detta läget kan du släppa för att just nu önskar jag bara en unban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kolla logs

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja du gör att jag är mycket annorlunda jag hade kunnat för det första åka därifrån hade inte ens börjat lägga mig i skottlossningen eller så hade jag kunnat sitta kvar i min bil och åka lite längre bort från personer som skjuter sen för det tredje hade jag inte ens fått i mot abuse jag hade kunnat sitta kvar eller ducka i bilen Jag vinner Varför jag var så dum i huvudet om jag får säga det så att jag lägger under bilen och tänker att man kan rp på det Det ser ju nu att det ser helt skevt ut och det ser inte bra ut. Så de tre alternativa precis nämnde är något av det jag kan inte göra vilket jag är nu i efterhand ångrar hoppas i estlund att du ger med den här nya chansen och att jag faktiskt faktiskt kan få bevisa för dig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lät med någonting jag ska aldrig mer lägga mig under bilen i en sådan skottlossning i så fall ska jag antingen sitta kvar rakt upp eller försöka ducka för att inte i mitt liv ska gå bort. Jag har sett eran sida och jag accepterar absolut er sida ersida förstår man verkligen att det har gjort är fel Jag har begått ett regelbrott Vilket absolut inte bra men jag hoppas verkligen på den nya chansen Eklund du kan släppa den kriminella rollen i detta läge för jag hoppas bara just nu på en unban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka