Nekad toffe | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe

Medlem
Meddelanden
702
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/toffeloffeishere/

Ditt Hex-ID: 110000159e99859

Vad är din discord tagg? _toffe_

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-03 013522.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror jaakob valde banna mig för att jag försökte undvika krycka. Jag blev precis innan detta skjuten av polis som sköt shoot on sight på mig från ingenstans och efter det skulle det ske sjukvårds scenario och när vi hade RP färdigt med /me så springer jag från både polis och sjukvådare för att undvika krycka. Jag ber om ursäkt för det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis blivit skjuten shoot on sight av en polis och efter det tog dem mig till sjukhuset och så RP jag med en sjukvådare så att jag fick vård. Så fort jag levde så sprang jag från sjukvådaren för att undvika kryckan. Jag vet inte vad jag tänkte men jag kan allafall säga att jag lärt mig och ska inte ske igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban för jag löpte från sjukvådaren så jag inte fick krycka

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kolla logs på tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna kvar och berättat mitt namn för sjukvådaren så han kunde gett mig krycka och sen efter det hade jag kunnat göra ett fortsatt roligt socialt scenario med polisen. Som kunde lätt till förhör med advokat och ett utdraget scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut. JAG SKA ALDRIG MER FÖRSÖKA UNDVIKA EN KRYCKA

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka