Nekad toffe | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe

Icke Medlem
Meddelanden
702
Reaction score
20
Länk till din steam profil: Berdan1213

Ditt Hex-ID: 110000159e99859

Vad är din discord tagg? toffezzz

Vem var det som bannade dig? Berdan1213

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-06 233013.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?Jag tror staffs valde banna mig för att jag inte följde regeln social RP.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så åkte jag upp till Sandy ut på isen där det var en aktiv skottlossning och en BMW med julgran på var där och sköt några dog men jag stack därifrån. Sjukvårdarna kom och hjälpte de som var döda men jag stack bort mot Västra motorvägen lite senare sen där på västra motorvägen möter jag samma BMW som hade skjutit mot oss men det han inte vet är att jag är med yakuza för jag sitter i en privat bil så att han har ingen aning. Vi står och små snackar lite Sedan så känner jag igen han och bilen så då väljer jag att rikta jag riktar i en två sekunder sedan börjar han åker iväg och då väljer jag ett avsluta skott jag valde i detta för att inte skjuta deck något liknande för att de var tre i bilen och jag var en person. Teknisk set kan jag inte kidnappa dem för att de är tre personer mot mig själv. Den sköt jag även också för att de hade avslutat mina kompisars liv. Jag hoppas BERRA att du kan ge mig en ny chans jag är ju grönt spelare för en anledning så jag hoppas verkligen du ger mig chansen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej. gjorde lite fel men hoppas du kan ge mig chansen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kolla logs

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det kan jag göra mycket annorlunda istället för att ens prata med dem i så fall att åka vidare men hade även kunnat stanna och prata med dem berättat Jag är med mitt gäng låta dem hoppa ut och rikta i sådana fall Sedan åker därifrån Och då Har de ingen chans att jaga mig. Sen även hade jag kunnat skjuta deras däck istället för att skjuta mot huvud direkt istället. Men jag håller som sagt det skjuter i huvudet för att de var tre mot en. Jag lovar att jag lärt mig någonting efter bannen och vad jag ska göra annorlunda Hoppas bara du är ger mig chansen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut lät mig någonting i efter min ban ska aldrig med direkt hoppa ut skjuta över om det har varit en tidigare skottlossning med dem. Ska jag skjuta ska jag försöka skjuta däck och kidnappa dem. Går inte Det ska jag i så fall sticka därifrån. HOPPAS DU GER MIG CHANSEN, ÄR TROTS ALLT GRÖN SPELARE

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka